Jag, SLAVICA, började på frisörskolan i Karlskoga 1979
och tog gesällen 1982 hos Mästare Mali i Karlstad.
Hamnade i Halland & Unnaryd med en
första egna salong 1985 - 2002,
också den hette Clippet!
Efter Unnaryd blev det Kungsbacka i ca 8 år
som anställd och sedan Ystad som egen i 3 år,
för att plötsligt göra ett jättehopp till Arktis och Svalbard.
Jag älskar alla delar i yrket där
indiven / kunden är mitt fokus och alla
jobb är lika spännande och utmanande.
AMANDA, salongens lärling. En Bjäre-tjej som vi, tillsammans med er kunder, är glada för att ha valt att starta sin frisörresa hos oss på Clippet. Med lite tidstålamod är vi helt säkra på att Amanda kommer att bli en utmärkt frisör! Hon har gjort klart sin grundutbildning via Komvux, tre terminer på Ängelholms frisörskola. Så nu börjar hennes lärlingstid med 2000 timmar. Så spännande!
Dam, herr, barn - Alla är vi individer
som vill göra intryck på vår omgivning och
vi ÄLSKAR att få vara den som hjälper er med det!
FRÅGA OSS GÄRNA OM LITE INSPIRATION VID DIN KONSULTATION!
Vi försöker kontinuerligt att förnya oss genom kurser, visningar & mässor. Allt för att vara säker på att du erbjuds det allra senaste inom hårtrender just nu.